poniedziałek, 29 lipca 2013

49- 9 lvl +Kilka zmian :o

Hej, hejjj,  hello .
Tak, tak . Mam 9 lvl i nie podskakuję z radości . Ponieważ: 
1. Wbijałam go dłuugoo .
2. Jak zostało mi 10-5-2 tyś. to w jeden/dwa dni nie poszło  -,-"
3. Nikt mi nie pomagał .!!!
Byłam załamana, ale cóż . Potem poszłam na basen i było zajebiście więc smutki wyleciały xd . Jak wróciłam, zbili mi około 2 tyś. co było dziwne, bo jak mnie nie ma to nawet 1 fame nie idzie .. No, ale byłam szczęśliwa . Teraz napisałam, żeby jeszcze dzisiaj dobili 10 tyś . Czyli, żeby do next lvl'u zostało 70 tyś. Aktualnie zostało: 74850 fame . Czyli jeszcze niecałe 5 tyś zostało, ale wiem, że dzisiaj zbije się trochę więcej, bo Wikuśśka mi pomoże <3 Jak byś to czytała to: JESTEŚ ZAJEE .. Ok, rozpisałam się a teraz kilka zmian . Zaraz jakiś nowy nagłówek i tło, bo to mi się znudziło, i już ponad 1 tyś wyśw. chociaż proszę o więcej . Ok, to pa i jeszcze jedno na xat ustawiłam nowy obrazek . Może się w końcu załaduje, bo na to przyszedł już czas -,-". Ok, to paa . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz