poniedziałek, 1 lipca 2013

25- Kolejne wydatki ;/

HEJ ..
Powracam z wiadomością .. A mianowicie, znów ściągnęłam na siebie kolejne wydatki ... Postanowiłam, że jak mam tła to i też muzyka jest potrzebna . Więc przejrzałam całą listę piosenek . Jest ich sporo ... I sporo też muszę według listy kupić . No więc tak . Potrzebuję 42 piosenki . Możecie sami policzyć ile wam wyjdzie, ale są wakacje więc ja sama wzięłam kalkulator xd . Wychodzi 8 400 SC . Tak, właśnie tyle kosztują mnie piosenki . Wypisywać ich nie będę, bo nie ma czasu xd . A wliczając pozostałe tła mój wydatek wynosi -14 950 SC . Prawie 15 tysi ... Nie wyobrażam sobie tego, no ale cóż ... Trochę mi to zajmie, ale myślę że do końca wakacji kupie xd . Dobra, widzę że się rozpisałam . Dłużej nie przedłużając -Papatki ;***.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz