poniedziałek, 22 lipca 2013

48- Krótka, ale zabawna butla u vipkabezvip ;D

Hejkaaa .
Dzisiaj krótki post, przede wszystkim fotki z butli u vipkabezvip . Zabawa zajebista, ale była krótka ... ;c  A teraz focie, i czasami podpiski . A z resztą podpiszę wszystkie  XD .
Wcześniej nie dałam fotki jak mówiła, że chce wyzwanie ale było ono dla: Nelly".
A tutaj vipka prosi o wyzwanie od Nelly" .


A tutaj jej wyzwanie ..
Wykonane .. xd . Jak to czytasz to jush możesz mnie usunąć, bo 2 min już minęły ;-;

No i znowu nie było fotki jak tym razem JA proszę o "wyzwanie" bo chciałam wyzwanie ;D
No, ale macie fotke a i jeszcze dowód:
Sorry, że nie usunęłam nick'u, ale się śpieszyłam . Było mało czasu .

Tutaj, jak daje wyzwanie dla julia(20022003 .

 Aaa, i jeszcze dwie fotki, jedna to dowód z tym prezencikiem, a druga to jak miałam prosić o p/w .


Jak już wspominałam ;-;

Okeyy, dzisiaj to już wszystko do następnej notki  ;* Pozdro .
A i jeszcze jedno, Justyś jak to czytasz - DZIĘKI ZA PREZENT .!
Dała, ale fotki nie zrobiłam  ;( ...
Okeyy, to paa :*** .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz