sobota, 13 lipca 2013

41- Koniec VIP'a :'(

Hej .
Dzisiaj jak widać o skończeniu VIP'a . Tak, skończył mi się wczoraj gdy tylko odświeżyłam MSP . Chciałam się zapytać, Natuś bo wiesz, że mi nie działa .? Mówiłaś, że czasami będziesz mi robić . Mogę wiedzieć kiedy .? Bo chciałam teraz, ale jak tb nie pasuje to poczekam . I ile razy chcesz mi zrobić VIP'a .? Jak potem oddam ci kase .? Czy może nie chcesz .? Ale jak zrobisz mi 10 razy (podaje przykład) to już stówka poleci . Więc wolę tak żeby nie było później pretensji o oddawanie . Dopiero za 1-2 lata będę miała nowy tel xd . Jak to czytash to odpisz w komie  ;) . Pozdro i papa . Fotka: 



Klikaj . Do natki : KLIK ;) . Paaa .

6 komentarzy:

  1. Hey, nie wiem, czy teraz ci zrobię, bo jednak chcę sobie doładować diamenty i starcoins. Jednak nie raz robiłam coś miłego tym, co nigdy nie mięli VIP, ale mam swoje kieszonkowe, a dostaje może 50 albo 100 złotych miesięcznie, więc troszkę czasu musiałoby upłynąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey, może co 2-3 miechy .?

      Usuń
    2. Jeśli będę miała, to w takim składzie mogę :)

      Usuń
    3. Oks . Czy muszę oddawać .? Moshe po prostu jak bd mieć nowy tel to ci zrobię tyle ile ty mi .? (Jak będzie działało ...)

      Usuń
    4. To już zależy od ciebie :).

      Usuń