piątek, 5 lipca 2013

33- Nowości w MSP +niespodzianka

Hejka
Mam dla was wieeeeelkieee nowiny .! Dawno mnie nie było, za co was bardzo przepraszam . Ale cóż, podoba wam sie nowa kolekcja .? Mi osobiście NIE . Jest brzydka . Tylko czapka w porządku xd . A niespodzianka toooo ... Mam VIP .!!! Telefonem nie mogę zrobić bo coś się dzieje z tym SMS'em, ale kochana Natala mi zrobiła .!!!!!! Macie jej blog: KLIK Będzie to w każdej notce, ponieważ zrobi mi jeszcze raz VIP'a ♥ Pozdro dla Cb Nati ;*** Papa :*

2 komentarze:

  1. Dziękuję kochana za wspomnienie o mnie :) nie miałaś VIP to raz można chyba kupić znajomej :D w czwartek ja sobie doładuje diaxy i zrobię Diamond ride paa ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nmzc, w końcu trzeba się odwdzięczyć ;] . Na Diamond Ride czekam :] . Miałam, ale na tym jebanym telefonie mi nie działa, haha . Ale możesz mi robić :D .

      Usuń