sobota, 8 czerwca 2013

06- "ZaPoMnIaŁaM!!!!!!"

HEJ!
Na jasną cholerę zapomniałam, o moim nowym zwierzaku!!! Kupiłam go kilka dni temu, jest to Boonie's. Nazwałam "ją" ,,Żółtawęęę ♥". Teraz dodam kilka "jej" zdjęć:


                                                                   Słodko ! ♥♥♥♥♥
                                                              







To był taki jakby "Pokaz" bądź też sesja zdjęciowa mojej Żółtawęęę ♥ Jest słodka, a jej dodatkiem będą okulary jak urośnie ;) Do następnej notki, może i dzisiaj. Ale za pewne tak, bo nic o dniu nie było. I może jeszcze dzizsiaj coś innego dodam, ale zobaczycie potem, to nic takiego ;) Do następnego!

7 komentarzy:

  1. słodki, też dziś kupiłam boonie i okazał się fioletowy, a to jeden z moich ulubionych kolorów :D ulga bo u niektórych szare wychodzą xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolałabym szary, ja nie lubię fioletowego xD

      Usuń
    2. ja tam nie lubię szarego już wolę czarny lub buały xD

      Usuń
    3. Jak już ci pisałam na MSP, każdy ma inny gust. :*

      Usuń
  2. Słodki
    Laxus: No weź na serio?!
    Tak! Bo co! Ej jak tak na niego patrzę to stwierdzam, że pasuje ci do włosów!
    Laxus: Bez komentarza!
    No co? A tak na serio to mega słodki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dzięki za "rozmowę" czy "cytat" nie wiem jak to określić. Ale ogl to dzięki ;)

      Usuń