sobota, 1 czerwca 2013

01- Powitanie i opowieść z wczoraj

Witajcie!
Tak szczerze to nie wiem od czego zacząć! No dobra ... To tak: Jestem Wiktoria a na MSP nazywam się CrazyLaksaZeZgloa. Dzisiaj zablokowali mnie na cały dzień! Bo napisałam: Masz może fm, skype? zamiast tego SKYPE mogłam dać s k y p e albo sk**e. Ehh ... Wkurzyłam się ... Obecnie siedzę na koncie: xD Caroline xD. Dzisiaj obecnie nic się nie zdarzyło, bo wiecie, no ... Zablokowali mi konto ... Ale za to opowiem wam co zdarzyło się wczoraj wieczorem. A więc tak: Poszłam na plaże. Zapytałam "Kto wymieni się grafami?" Padła cisza ... Przy mnie był jakaś typka więc zapytałam "Wymienisz się grafami?" Nie odpowiadała ... Obok była jakaś dziewczyna. Powiedziała "Ja się wymienię." Jak się wymieniłyśmy to zaprosiła mnie do znajomych. Zaakceptowałam i popisałam z nią jakieś 10-15 minut. Poszłam do jej pokoju i ona też przyszła. Rozmawiałyśmy godzinę i dwadzieścia minut, tyle nam to zajęło. Później się wylogowała i mi się nudziło. To siedziałam na msp i coś tam robiłam. Okey to już więcej nie piszę, bo nie będziecie czytać. PAPA ;*

Tu macie jakieś foto które zrobiłam jak mi się nudziło:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz