poniedziałek, 3 czerwca 2013

03- Cały dzień (notka ze wczoraj)

Heloł ;)
Teraz opowiem wam cały dzisiejszy dzień na msp ;p Jak się obudziłam (12.30) to weszłam na MSP zobaczyć czy jestem odblokowana. I w końcu byłam!  Na szczęście ... Pierwsze co zrobiłam to oczywiście napisałam do Porshi ♥ No i potem dzień zleciał, bo jeszcze do mnie przyj przyszła. Zrobiłam sporo look'ów, art'ów i dostałam grafy. A w tej "rakietce" dużo fame poleciało. Oby tak dalej! Nie bójcie się dodać mnie do znajomych, ale lvl poniżej 3 mogą zostać NIEZAAKCEPTOWANE ... A ogólnie wszystko ok. Nie mam dużo do opowiadania. A i moja nowa przyjaciółka nie weszła na MSP dzisiaj ;( ... A po za tym to od dzisiaj mam nową naj w MSP. Mam z nią nawet fotkę, więc ją pokaże:




Będzie niewyraźne więc kliknijcie, bo nie chcę żeby wyjechało za bloga. Nic więcej nie było, bo wieczorem przyprawiałam bloga. 
Sorki, że wczoraj nie napisałam, ale nie zdążyłam. Pozdro ;) PaPa

2 komentarze: