niedziela, 2 czerwca 2013

02- Jak zarabiam SC

Witam was! :D
Jak widzicie w tytule dzisiaj o tym jak zarabiam SC. Oto co trzeba najpierw zrobić:

  • Logujemy się na msp
  • Klikamy złoty puchar w prawym górnym rogu (higscores)
  • Dalej mamy "zwierzaki" i w to wchodzimy
  • Przy zwierzaku mamy nazwę opiekuna i w nią wchodzimy
  • Gdy jesteśmy w domu pieścimy zwierzaki
  • Robimy to przez około godzinę. Lub do tej sumy którą chcemy uzyskać. 
Ja obecnie mam 7 875 SC Ale zbieram do 30 tysięcy. Już wam mówię po co. Na tła które wyniosą mnie 12 800, na ciuchy i na prezenty z listy życzeń tych, którym to obiecałam. Teraz po kolei pokażę wam zdjęcia:

Oczywiście bez logowania :p 












A to dowód na to, że mam tyle SC ;P




1 komentarz:

  1. hey xD oto link do bloga mojego tylko na moje zdjęcie musisz kliknąć bo nie zobaczysz kasy ;D http://porshiainissia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń