niedziela, 5 stycznia 2014

Kolejny powrót XD, zmiany itd.

Witam moje gimbuski i inne stworzonka ;*
Dawno nie było postów. Wiem wiem wiem. 
Ciągle mogę się tłumaczyć, że nie mam czasu itd. Wiem też, że dużo osób straciło dostęp do bloga przez zmianę adresu. Jest mi z tego powodu bardzo przykro, ale jeżeli czytali poprzedni post, mogą się zgłaszać na poczcie chociaż wiem że nikt i tak nie będzie zaciekawiony.. ;c
Kolejne info to zmiany.
Jak można zauważyć- blog przybrał zmiany. Jedna jest dosyć wielka. A mianowicie zmieniłam szablon, ponieważ prowadzę boga sama 4ever, taki mi bardziej odpowiada.
Tło i nagłówek to u mnie normalna zmiana :)
Zapraszam was na nasz blog z Juss- nissia2013, Nat- XxPorshiaXx, Wicią- WiciaPl>>> no i ze mną xD  KLIK .
Niedługo 30 tyś wejść. Dziękujemy :*
Mam nadzieję, że "nowy" blog się bardziej spodoba i zacznie przybywać was. Ludzi, fanów, obserwatorów♥. Zapraszać do znaj lvl +5 wyjątkami są znajomi z niższym lvl'em :)

Pozdrawiam- xWikusiaxX  :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz